Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRowid, Henryk (1877-1944)
dc.date.accessioned2019-10-03T09:46:16Z
dc.date.available2019-10-03T09:46:16Z
dc.date.issued1935
dc.identifier.otherBG br.22192
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12003/1557
dc.descriptionKraków : Księgarnia Gebethnera i Wolffa, 1935. Opis fizyczny: 53 s. ; 22 cmpl
dc.description.abstractSppis treści: I. Zadania i cele pedagogiki środowiska - s. 3. II. Co to jest środowisko wychowawcze? - s. 5. III. O metodach badania środowiska wychowawczego - s. 12. IV. Środowisko wychowawcze a problem dziedziczenia - s. 15. V. Rodzaje i typy środowiska wychowawczego - s. 17. VI. Wpływ środowiska wychowawczego na rozwój psychofizyczny dziecka - s. 28. VII. Zagadnienia środowiskowe w programie nauki - s. 38. Notatki bibljograficzne - s. 54.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherKsiegarnia Gebethnera i Wolffapl
dc.rightsCC0 1.0 uniwersalna*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectEdukacjapl
dc.subjectPedagogikapl
dc.subjectPsychologiapl
dc.subjectSocjologiapl
dc.subjectSpołeczeństwopl
dc.titleŚrodowisko i jego funkcja wychowawcza w związku z programem naukipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

CC0 1.0 uniwersalna
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako CC0 1.0 uniwersalna